Livet efter cancern.

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

Konstig feber...

Av Maria - 23 juli 2012 20:53

Hejsan.
I Fredags så blev jag färdig. Färdig med behandlingarna!!!! :D
Sen på Lördagen så fick jag feber :/ Då åkte vi in till Ryhov... Sen på Söndag morgon hade jag inte någon feber, då fick vi åka hem, sen på kvällen fick jag feber igen... Då fick vi åka in igen... (alltså jag var pigg och så, och inte trött, bara feber, alltså det skiftade mellan 37.7 och 38.4) sen idag så var jag feberfri igen... Och vi fick åka hem. Och nu packar vi lite... Vi ska ju åka till Blekinge imorgon om jag inte får feber ikväll, men då behöver jag inte åka in om det är "samma" feber...

Idag fick jag oxå röntga lungorna för att läkarna har tyckt att det låter annorlunda på samma ställe typ... Och det såg bra ut, men jag har jag hostar ganska mycket, och har gjort länge, så det kanske är någon bakterie som heter "mykoplasma" eller nåt, så dom tog blodprov på det.

Jag hoppas så att jag inte får feber imorgon så vi kan åka till Blekinge, Sturkö imorgon!! Jag vill fiiskaaa !! ;)
Maria ;)

 
 
zizzi

zizzi

23 juli 2012 21:03

Hoppas allt elände är över snart! :( är du fortfarande rädd för blodprov och sånt? :S

http://cissan.bloggplatsen.se

Maria

23 juli 2012 22:58

Jao :/
Näe inte lika :D

 
Anneli

Anneli

24 juli 2012 23:23

Hej sötnos.. Hoppas verkligen att du inte fick nån mer feber så ni kom iväg till Blekinge.. Vad skönt att dina lungor va friska.. Idag har vi haft jättefint väder här i Jönköping/Taberg, de va längesen vi hade strålande sol. Hoppas att du mår så bra så att du kan njuta av sommaren.
Vilka snälla föräldrar ni har, o vad roligt att ni fick handla som ni ville. Blir nästan lite avis =))
Va rädd om dig ,, hälsa mamma så gott. Många kramar till dig ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Maria

4 augusti 2012 14:13

Hej! Ja det blev det! :D
Aa
Ja det var jätte fint väder i Blekinge oxå!
Haha ;)
Aa det ska jag! Kramar!

 
Marre

Marre

29 juli 2012 23:15

Yeey Blekinge =)

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

Maria

4 augusti 2012 14:12

:D

 
Ingen bild

Elin

11 augusti 2012 21:52

Hej hej :)
Hoppas allt är bra med dig,vad skönt att alla behandlingingar är över!

Maria

12 augusti 2012 21:24

Heej :)
Ja det är bra med mej! :D
Ja jätte skönt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 mars 2020 17:55

Hejsan, det var ett bra tag sedan. Två år sedan om jag inte minns fel. Mycket har hänt sen sist. Jag har hunnit fylla tjugo år och befinner mig numera i Bolivia med bibelskolan "Testa Mission" med missionskurs. Här har jag befunnit mig sedan i sept...

Av Maria - 17 februari 2018 19:00


Hej,   Eftersom att det var Internationella Barncancerdagen i torsdags, den 15 februari, så valde jag att dela min berättelse, och dessutom samla in pengar till Barncancerfonden. Detta gjorde jag via Facebooks funktion där man kan skapa insamling...

Av Maria - 17 januari 2018 21:33


Hej,   idag besökte jag Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, för förhoppningsvis, sista gången i mitt liv. Jag skulle på ett avslutande samtal, eftersom jag numera är 18 år gammal, där läkaren sammanfattade vilken behandling jag hade fått ...

Av Maria - 9 januari 2018 20:00

Hejsan,   jag tänkte bara berätta för er att jag numera är 18 år sedan oktober, och att jag i november tog körkort! Det är en sån frihetskänsla, att ens föräldrar inte längre behöver köra runt på en, utan att jag kan köra själv. Samma dag som j...

Av Maria - 15 oktober 2017 16:49

Hej,   Jag tänkte bara uppdatera er lite grann som har hänt i mitt liv det senaste året. I början av sommaren så valde jag att klippa av mitt väldigt långa hår, som jag sparat i fem år, och skänka det till perukmakarna i Stockholm. Jag känner a...

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards