Livet efter cancern.

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Maria - 31 december 2011 12:53

  Hej hej!

Gott nytt år på er!

Idag ska vi få gäster, (Typ farmor och farfar och några fler tror jag)

Mamma ska laga sin jätte goda Paj!

Vi får hoppas att jag kan äta det! För jag har fortfarande blåsor i munnen.

Jag testade Peruken för en stund sen, Men den var så obehaglig.


Erica (Min syrra/tvilling) och Pappa har redan köpt raketer   Jag ville ju vara med och köpa. Men det får bli nästa år då, Alltså imorgon Haha Nej skämtosidor igen.

Men nästa år blir det då.

Och Man får ju inte missa Grevinnan och Betjänten!

Men vi får hoppas att 2012 Blir ett bra år!

2011 har varit bra oxå men inte just nu kanske för mig.


Men om ni vill veta när vi upptäckte att jag hade Cancer så var det i Oktober, Strax efter min födelsedag. (17 Oktober fyllr jag och Erica år)

Kanske inte så bra tajmat...

Men men. Kan inget göra åt det.


Här kommer lite Google bilder på fyrverkerier:

         Ganska coola va? Det fanns massor av bilder men kan ju inte bombadera bloggen med det  






 

Igår tittade vi på Pirates Of The Caribean Den senaste.

Och nu i veckan har vi sett alla då.

Det var nog allt denna gången. Ha ett riktigt Gott Nytt År!!!

Hejdåå!

Maria.     

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards