Livet efter cancern.

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Maria - 14 maj 2012 18:57

Hej!!

Jag har varit på Sahlgrenska och dom böjde mitt ben. Dom kunde böja till och med upp till 95 grader!!!

Innan har jag bara kunnat böja till 40 grader!! 

Sen när jag vaknade (för jag sov i narkos) så låg jag i en bensparknings maskin grej som skulle böja benet hela tiden typ.

Och det gjorde jätte ont så jag satte naglarna i mamma och pappa hela tiden... ^^

Sen kommer jag inte ihåg... :o

Men sen typ dagen efter eller nåt så åkte vi till Drottning Silvia i ambulans :D


Sen gjorde jag ultra ljud och det blev röd medecin. 

Jag mådde faktiskt inte så illa under den, denna gången.


Sen när vi skulle åka hem så var klockan mycket! Typ 17 eller nåt, så åkte vi till apoteket för att mamma skulle hämta min medecin, och det var ju såklart världens kö där inne så det tog jätte lång tid. Och jag somnade...

Sen kommer mamma och hon har glömt penselinet! Så pappa får gå in och hämta det. Det tog oxå tid -.-

Sen så bodde vi på hotell den natten för att jag ville det! Jag orkade inte sitta i bilen 2 timmar då...

Och nu är jag hemma! :)

Jag vet inte om det var nåt jag missade skriva nu...

Maria  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards