Livet efter cancern.

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Maria - 19 februari 2015 21:33

Hejsan

Igår och idag så har jag börjat träna benet och börjat gå. Först gjorde jag med gåbord men idag så har jag börjat med kryckor. Dom har oxå sänkt smärtstillande grejen så dom stänger nog av den imorgon. Så kommer troligtvis åka hem imorgon!

Att ligga i en sjukhus säng igen har gett mig blandade känslor. Jag kan typ inte ens fatta hur jag kunde orka gå igenom att få en protes i knät och sen jobba mig tillbaka till att kunna gå och bete mig normalt osv.
Och dessutom har cellgifter och sånt med samtidigt.

Sen är jag ganska rädd att jag inte kommer att kunna böja mitt ben lila mycket som jag kunde innan operationen. För jag vill verkligen inte göra som förra gången när dom böjde till benet. Det gjorde fruktansvärt ont då.

Men vi får hoppas att allt går bra och jag får åka hem imorgon!

Maria <3

Här får ni en trevlig bild på min arm :P

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards