Livet efter cancern.

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Jesus Christ Superstar & Frozen

Av Maria - 8 februari 2014 13:37

Hejhejhejhej.

Idag ska jag, mamma, erica på Jesus Christ Superstar i Växsjö.
Vi åker med mammas jobb så vi åker buss. =)


Har ni sett filmen Frost / Frozen än? Den är jätte bra! Och låtarna är faktiskt inte så dåliga heller.
Jag såg den faktiskt på www.swefilmer.com [Badass] 


Här kommer lite låtar från Frozen. (Filmen är bäst på Engelska!)

Do you wanna to build a snowman?

Love is an open door

In summer

Och min favorit; Let it go

Maria  

 
 
Jonna

Jonna

17 februari 2014 17:03

Hoppas du hade det roligt på Jesus Christ Superstar :D

Jag såg den också i lördags den var jätte bra tycker jag ^^ Synd bara att dem inte tog med uppståndelsen, för det är ju en ganska viktig del av själva historien, det är ju själva "huvud delen" kan man säga ^^ Men annars tycker jag att allt var jätte bra :D
Vad tyckte ni/du? :)

Ha en bra dag

kramar Jonna

http://R.I.PTaliaCastellano.bloggplatsen.se

Maria

22 februari 2014 22:57

Ja jag hade roligt!
Och den var ju jätte bra!
Och jag håller med dig, dom borde tatt med uppstådelsen.
Och dessutom var Judas snygg hah :P
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 mars 2020 17:55

Hejsan, det var ett bra tag sedan. Två år sedan om jag inte minns fel. Mycket har hänt sen sist. Jag har hunnit fylla tjugo år och befinner mig numera i Bolivia med bibelskolan "Testa Mission" med missionskurs. Här har jag befunnit mig sedan i sept...

Av Maria - 17 februari 2018 19:00


Hej,   Eftersom att det var Internationella Barncancerdagen i torsdags, den 15 februari, så valde jag att dela min berättelse, och dessutom samla in pengar till Barncancerfonden. Detta gjorde jag via Facebooks funktion där man kan skapa insamling...

Av Maria - 17 januari 2018 21:33


Hej,   idag besökte jag Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, för förhoppningsvis, sista gången i mitt liv. Jag skulle på ett avslutande samtal, eftersom jag numera är 18 år gammal, där läkaren sammanfattade vilken behandling jag hade fått ...

Av Maria - 9 januari 2018 20:00

Hejsan,   jag tänkte bara berätta för er att jag numera är 18 år sedan oktober, och att jag i november tog körkort! Det är en sån frihetskänsla, att ens föräldrar inte längre behöver köra runt på en, utan att jag kan köra själv. Samma dag som j...

Av Maria - 15 oktober 2017 16:49

Hej,   Jag tänkte bara uppdatera er lite grann som har hänt i mitt liv det senaste året. I början av sommaren så valde jag att klippa av mitt väldigt långa hår, som jag sparat i fem år, och skänka det till perukmakarna i Stockholm. Jag känner a...

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards