Livet efter cancern.

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Midsommar

Av Maria - 23 juni 2013 22:14

Hejsan!

Hoppas att eran midsommar har varit bra!

Jag har firat midsommar i Blekinge i år. Vi bodde på en camping allihopa. I Trummenäs. Vi bodde i en stuga då.

Och det har varit en bra helg faktiskt.

Igår så åkte vi runt och tittade lite och så kom vi till en camping som typ hette dragö eller nåt. Och där körde vi en helt awesome minigolfbana. Den var jätte cool. Rekomenderar denna.


Här får ni lite bilder.

       

På sista bilden med gräset satt jag bara och lekte med kameran :P

 

Hittade på Kalleanka.se

Hoppas ni hade en bra midsommar! :)


Maria  

 
 
M Anneli A

M Anneli A

29 juni 2013 21:59

Hej gumman, så fint du har på din blogg o vad duktig du är på att fota o måla..
Dina bilder är jättefina o du fångar motiven bra ♥

Hoppas att du mår bra o att du har ett härligt sommarlov. Här är det så dåligt väder, det bara regnar o är jättekallt.
Jag har mina barnbarn ganska ofta nu för min son o hans fru har köpt hus så dom renoverar det.. Jag älskar att ha mina barnbarn hos mig.

Var rädd om dig o ha en underbar sommar. Hälsa familjen så gott. Kramar i massor ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Maria

20 juli 2013 13:35

Hejsan! tack :D
Haha tack och hoppas det blir bättre väder!=)
Hoppas huset blir fint! =)
Detsamma! :D
Kram!

 
Anonym

Anonym

17 juli 2013 16:28

Jag såg din kommentar på min blogg. Jag är hemskt ledsen över att jag gjorde dig upprörd. Jag tänkte inte på det. Nu har jag iallafall ändrat. Och svarat på din kommentar. Kolla om du vill.

http://mysimspage.blogg.se

Maria

20 juli 2013 13:33

Det är okej! Ha inte dåligt samvete över mig nu bara! =)

 
Anonym

Anonym

17 juli 2013 16:35

Jag har tagit bort inlägget nu.

http://mysimspage.blogg.se

Maria

20 juli 2013 13:32

Det behövde du inte göra, jag ville bara att du skulle veta att man inte behööver ha det =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 mars 2020 17:55

Hejsan, det var ett bra tag sedan. Två år sedan om jag inte minns fel. Mycket har hänt sen sist. Jag har hunnit fylla tjugo år och befinner mig numera i Bolivia med bibelskolan "Testa Mission" med missionskurs. Här har jag befunnit mig sedan i sept...

Av Maria - 17 februari 2018 19:00


Hej,   Eftersom att det var Internationella Barncancerdagen i torsdags, den 15 februari, så valde jag att dela min berättelse, och dessutom samla in pengar till Barncancerfonden. Detta gjorde jag via Facebooks funktion där man kan skapa insamling...

Av Maria - 17 januari 2018 21:33


Hej,   idag besökte jag Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, för förhoppningsvis, sista gången i mitt liv. Jag skulle på ett avslutande samtal, eftersom jag numera är 18 år gammal, där läkaren sammanfattade vilken behandling jag hade fått ...

Av Maria - 9 januari 2018 20:00

Hejsan,   jag tänkte bara berätta för er att jag numera är 18 år sedan oktober, och att jag i november tog körkort! Det är en sån frihetskänsla, att ens föräldrar inte längre behöver köra runt på en, utan att jag kan köra själv. Samma dag som j...

Av Maria - 15 oktober 2017 16:49

Hej,   Jag tänkte bara uppdatera er lite grann som har hänt i mitt liv det senaste året. I början av sommaren så valde jag att klippa av mitt väldigt långa hår, som jag sparat i fem år, och skänka det till perukmakarna i Stockholm. Jag känner a...

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards