Livet efter cancern.

Direktlänk till inlägg 13 april 2013

Bilder

Av Maria - 13 april 2013 13:49

Hejsan!

Jag har tagit en del bilder på saker jag gjort typ.

Så detta inlägget blir det mest bilder! :)

 

Jackie klättrade runt i pappas låda :d

 

Skutte leker snobben :D

 

Skutte är ute och skuttar!

 

Jackie på äventyr! Jag var ute en dag och följde efter honom och tog en massa kort :D

 

Vem kan det vara som följer efter Jackie?

 

Jag köpte ett block med papper som man målar med sådana här färger....

 

Som jag oxå köpte :)

 

Resultat 1! Den ska farfar få idag! (han fyllde år igår)

 

Resultat 2! (ursäkta för dålig bild) den ska mormor få! :D

 

När jag hade städat rummet så köpte jag dessa blommor och krukor och lite lådor :)

   

Jag har en bok med sånna mönster som man ska färglägga! Det är faktiskt ganska kul! :)

 

Förra helgen åkte vi ut till fågeltornet och skulle kolla på tranor. Men det fanns inga. Men vi såg dessa fåglar!

Är det någon som kan mycket om fåglar som vet vad detta är? Säg gärna till mig! :)


Hade inga mer intressanta bilder :P

Men nu ska jag o pappa äta kebabrulle!


Maria  


 
 
Jonna

Jonna

14 april 2013 20:08

Vad fina bilder du har tagit =)
Dina tavlor du hade målat var jätte snygga :)

P.s vart köpte du krukorna och blommorna? Gillade dem jätte mycket :)

http://mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Maria

11 maj 2013 17:45

Tack tack :)

Äähh... tror att affären hette typ '' gro & färgring '' eller något...

 
Ingen bild

Anita Wanderoy

26 april 2013 15:59

Hej.

Fåglarna ser ut att var typ canadagäss.

//Anita Fritidsledare på Forshedas fritidsgård

Maria

11 maj 2013 17:43

Hej
Ok :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 mars 2020 17:55

Hejsan, det var ett bra tag sedan. Två år sedan om jag inte minns fel. Mycket har hänt sen sist. Jag har hunnit fylla tjugo år och befinner mig numera i Bolivia med bibelskolan "Testa Mission" med missionskurs. Här har jag befunnit mig sedan i sept...

Av Maria - 17 februari 2018 19:00


Hej,   Eftersom att det var Internationella Barncancerdagen i torsdags, den 15 februari, så valde jag att dela min berättelse, och dessutom samla in pengar till Barncancerfonden. Detta gjorde jag via Facebooks funktion där man kan skapa insamling...

Av Maria - 17 januari 2018 21:33


Hej,   idag besökte jag Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, för förhoppningsvis, sista gången i mitt liv. Jag skulle på ett avslutande samtal, eftersom jag numera är 18 år gammal, där läkaren sammanfattade vilken behandling jag hade fått ...

Av Maria - 9 januari 2018 20:00

Hejsan,   jag tänkte bara berätta för er att jag numera är 18 år sedan oktober, och att jag i november tog körkort! Det är en sån frihetskänsla, att ens föräldrar inte längre behöver köra runt på en, utan att jag kan köra själv. Samma dag som j...

Av Maria - 15 oktober 2017 16:49

Hej,   Jag tänkte bara uppdatera er lite grann som har hänt i mitt liv det senaste året. I början av sommaren så valde jag att klippa av mitt väldigt långa hår, som jag sparat i fem år, och skänka det till perukmakarna i Stockholm. Jag känner a...

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards