Livet efter cancern.

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

Rubrik saknas

Av Maria - 26 februari 2013 20:06

Hejsan!

Nu är jag hemma igen!

Idag så har jag röntgat benet och lungorna, när jag väl var färdig med röntandet så fick jag vänta att en läkare skulle titta på bilderna, så fick jag såklart, ta en bild till.

Men annars gick det bra. Jag har haft ont i magen ett tag, så dom tog ett prov på om jag kanske har gluten, min storebror har det.


När jag gick ut från Ryhov idag, så kom jag att tänka på en sak. Att detta året har gått väldigt fort.

Det var ju faktistkt inte så länge sen jag satt utanför sjukhuset och läste en tidning

 

Och det var förra våren!

Jag har oxå funderat på citatet: Det går fort när man har roligt , men det tycker inte jag stämmer.

Jag har ju inte direkt haft kul under denna tiden...

Men det är ju bra att det har gått fort i alla fall.


Ha en fortsatt bra kväll!


Maria  

 
 
Ingen bild

Anonym

28 februari 2013 21:05

Du är så fin Maria!,Kämpa På! <3

Maria

2 mars 2013 19:34

Tack! :D

 
Jonna

Jonna

2 mars 2013 19:50

Du är så underbart fin Maria, Kämpa på! <3

http://mylifeasjonna.bloggplatsen.se

Maria

7 mars 2013 15:53

Tack :D

 
Josefin

Josefin

18 mars 2013 22:25

Kämpa på Maria, du är värd det bästa så sluta ALDRIG kämpa fina du ! <3

http://nattstad.se/josefinahlstrom

Maria

23 mars 2013 15:55

Tack! Självklart ska jag inte sluta kämpa! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 mars 2020 17:55

Hejsan, det var ett bra tag sedan. Två år sedan om jag inte minns fel. Mycket har hänt sen sist. Jag har hunnit fylla tjugo år och befinner mig numera i Bolivia med bibelskolan "Testa Mission" med missionskurs. Här har jag befunnit mig sedan i sept...

Av Maria - 17 februari 2018 19:00


Hej,   Eftersom att det var Internationella Barncancerdagen i torsdags, den 15 februari, så valde jag att dela min berättelse, och dessutom samla in pengar till Barncancerfonden. Detta gjorde jag via Facebooks funktion där man kan skapa insamling...

Av Maria - 17 januari 2018 21:33


Hej,   idag besökte jag Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, för förhoppningsvis, sista gången i mitt liv. Jag skulle på ett avslutande samtal, eftersom jag numera är 18 år gammal, där läkaren sammanfattade vilken behandling jag hade fått ...

Av Maria - 9 januari 2018 20:00

Hejsan,   jag tänkte bara berätta för er att jag numera är 18 år sedan oktober, och att jag i november tog körkort! Det är en sån frihetskänsla, att ens föräldrar inte längre behöver köra runt på en, utan att jag kan köra själv. Samma dag som j...

Av Maria - 15 oktober 2017 16:49

Hej,   Jag tänkte bara uppdatera er lite grann som har hänt i mitt liv det senaste året. I början av sommaren så valde jag att klippa av mitt väldigt långa hår, som jag sparat i fem år, och skänka det till perukmakarna i Stockholm. Jag känner a...

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards