Livet efter cancern.

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Maria - 26 februari 2013 20:06

Hejsan!

Nu är jag hemma igen!

Idag så har jag röntgat benet och lungorna, när jag väl var färdig med röntandet så fick jag vänta att en läkare skulle titta på bilderna, så fick jag såklart, ta en bild till.

Men annars gick det bra. Jag har haft ont i magen ett tag, så dom tog ett prov på om jag kanske har gluten, min storebror har det.


När jag gick ut från Ryhov idag, så kom jag att tänka på en sak. Att detta året har gått väldigt fort.

Det var ju faktistkt inte så länge sen jag satt utanför sjukhuset och läste en tidning

 

Och det var förra våren!

Jag har oxå funderat på citatet: Det går fort när man har roligt , men det tycker inte jag stämmer.

Jag har ju inte direkt haft kul under denna tiden...

Men det är ju bra att det har gått fort i alla fall.


Ha en fortsatt bra kväll!


Maria  

Av Maria - 26 februari 2013 11:04

Hej!
Just nu är jag i Jönköping,
Var nyss på hörselkontroll, allt såg bra ut! Jag behöver inte kolla hörseln på ca 2 år!
Om typ 3 timmar ska jag till läkaren..
Men just nu ska vi till IKEA ...

Skriver kanske mer senare
Maria <3

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards