Livet efter cancern.

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Maria - 7 september 2012 15:30

Hej. Förlåt för väldigt dålig uppdatering, men jag orkar inte blogga så ofta, jag har ganska mycket att göra i skolan och så.

I alla fall:

Jag har börjat högstadiet nu, och idag,

så ramlade jag i korridoren! Jag tror jag hade snubblat och trillat! Det gjorde jätte ont i BÅDA benen. 

jag tror jag nästan höll på att svimma! För det blev snurrigt och hörde knappt vad dom andra sa!

Men jag svimmade inte. Och sen fick jag hjälp till sjuksköterskan, och väntade där lite, rektorn ringde efter mamma, och inget var brutet, det värkte lite i benen, men jag tror jag blev mest rädd. Jag åkte i alla fall hem .


Nu till nåt annat roligare:

Det är nu bestämt! Den 20:nde September ska vi till Kreta! (Grekland)

:D Ska bli jätte roligt!! :D


Maria  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards