Livet efter cancern.

Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Midsommar :)

Av Maria - 22 juni 2012 22:45

Hejsan!

Jag hade jätte kul på klassfesten :)

Jag har oxå fått en röd behandling. Så nu har jag någon veckas uppehåll innan dom TVÅ SISTA BEHANDLINGARNA 

KOMMER! :D 

Idag är det Midsommar :) Så: GLAD MIDSOMMAR :)

Idag har jag firat Midsommar genom: Här där jag bor så är det varje år liksom ''firar'' man Midsommar med att på ett ställe här så har dom typ; Chokladhjul, kasta bollar o vinna godis, fiskedamm, pilkastning o.s.v Och där var vi i år då. Jag vann lite godis och Erica vann Pilkastningen (Som förra året -.-') och hon vann en piltavla! 25 poäng hade hon o jag hade 22 poäng...

Sen åkte vi till Farmor o Farfar o åt mat o lite sånt. 

Sen sitter jag här...


Jag vill ha en Kattunge... jag tjatar på mamma att vi ska skaffa en. Det går inte så bra... 

Mamma drar visan att vi hade en katt en gång som blev påkörd. Och att dom inte vill skaffa en bara för att det inte ska hända igen! -.-'

Så tröttsamt.

Maria  

 
 
Ingen bild

Hanna

23 juni 2012 10:22

jag har en katt och en hund och jag kan säga dig att katter sköter sig välldigt mycket själv,dom är juj så underbara när dom är små också<3 hihi busar massa,och vill vara med, jag kan säga dig att om du köper en kommer ni värkligen inte ångra det!!
kram på dig !! //en som läser din bloggg :)

Maria

23 juni 2012 13:47

Ja dom är ju sååå söta! Men det är ju det att vi haft katt innan som blev påkörd och att dom tror det ska hända igen... o bla bla...
:)
Kram! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 mars 2020 17:55

Hejsan, det var ett bra tag sedan. Två år sedan om jag inte minns fel. Mycket har hänt sen sist. Jag har hunnit fylla tjugo år och befinner mig numera i Bolivia med bibelskolan "Testa Mission" med missionskurs. Här har jag befunnit mig sedan i sept...

Av Maria - 17 februari 2018 19:00


Hej,   Eftersom att det var Internationella Barncancerdagen i torsdags, den 15 februari, så valde jag att dela min berättelse, och dessutom samla in pengar till Barncancerfonden. Detta gjorde jag via Facebooks funktion där man kan skapa insamling...

Av Maria - 17 januari 2018 21:33


Hej,   idag besökte jag Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, för förhoppningsvis, sista gången i mitt liv. Jag skulle på ett avslutande samtal, eftersom jag numera är 18 år gammal, där läkaren sammanfattade vilken behandling jag hade fått ...

Av Maria - 9 januari 2018 20:00

Hejsan,   jag tänkte bara berätta för er att jag numera är 18 år sedan oktober, och att jag i november tog körkort! Det är en sån frihetskänsla, att ens föräldrar inte längre behöver köra runt på en, utan att jag kan köra själv. Samma dag som j...

Av Maria - 15 oktober 2017 16:49

Hej,   Jag tänkte bara uppdatera er lite grann som har hänt i mitt liv det senaste året. I början av sommaren så valde jag att klippa av mitt väldigt långa hår, som jag sparat i fem år, och skänka det till perukmakarna i Stockholm. Jag känner a...

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards