Livet efter cancern.

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Maria - 14 juni 2012 13:04

Hejsan

Igår så spelade vi Brännboll mot Lärarna. Jag skulle oxå vara med även om jag inte kan springa, och när jag ska slå så står jag liksom bara still och tittar och säger typ: ''Men, jag kan ju inte springa''

Då säger en lärare att jag bara kan slå ändå, och sen kommer Erica och säger att hon kan springa istället. Och det gör hon, men jag slår inte så bra ... ^^

Och vi vann mot Lärarna! Alltså i våran skola så är det en tradition att klass 6 ska spela brännboll mot lärarna.


Och idag hade vi Skolavslutning. :( Jag slutar 6:an och byter skola :( Vi i klassen splittras nu :(

Och en annan tradition är att Förskoleklassen ska ge rosor till oss 6:e klassare.

Här är en bild på min ros

 

Men ikväll ska vi på Klassfest oxå! Sista gången med hela klassen!

Maria  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards