Livet efter cancern.

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Maria - 3 juni 2012 13:36

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering! Men jag har inte orkat...

Det har hänt ganska mycket, men jag kommer inte ihåg så mycket... Kanske lite... :

Jo, för ett tag sedan (i Januari typ) så skickade jag in en insändare till KP (Kamratposten) en tidning jag prenumerar på. Och nu, förra tidningen så kom den med!!! Jag har en bild på den här:

Jag har ringat in min. Och så hade dom oxå ritat en bild, och det ska då föreställa jag! Haha ^^ Mycket snygg?

Men jag skickade in denna innan operationen.


Nu har jag bara 4 behandlingar kvar!!!! JIPPIEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D


O imorgon ska jag till skolan............. *trummvirvel*  KLASSRESA!!!!!!!!! Vi ska till Göteborg. (Haha superkul... Göteborg är ju det sista stället jag vill till nu liksom... (a)) Men vi ska gå på Universeum och sen LISEBERG! :D

Det ska bli super roligt, fast det hade ju kunnat vara roligare om man hade sluppit kryckor o.s.v men i alla fall!

Jag ska gå på Liseberg med min kompis som är typ lite rädd att åka vissa saker, det passar ju bra eftersom jag inte kan åka allt. :) Fast jag hade inte heller tänkt åka Atmos Fear... :P (Europas högsta frittfall!)


Det var säkert något mer jag skulle skriva... Men jag har glömt :p

Hejdå!

Fru Liseberg  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards