Livet efter cancern.

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Maria - 5 maj 2012 12:38

Hejsan!

I Onsdags så skulle jag har gjort en röd behandling. Men, jag hade fått rejält med blåsor! Jag hade på tungan och i kinden och i halsen så att det gjorde jätte ont när jag svalde och det gjorde ont ända upp till örat!

Jätte jobbigt! Så när jag skulle till Göteborg så åkte vi förbi Jönköping för att dom skulle titta på blåsorna. Och dom tyckte att det var för mycket. Så jag lades in för att få dropp 1 dygn typ och sen fick jag näringsdropp. 

Men nu är jag hemma! Och på tisdag ska jag till Göteborg till Sahlgrenska och så på onsdagen där så ska jag sövas ner och dom ska böja på benet och sen dirket efter där eller nåt så ska jag till Drottning silvia och göra behandling. Puh mycket på en gång. Och så ska dom göra ultraljud där med på drottning silvia, för att kolla hjärtat, för av den röda så tar hjärtat ''stryk'' typ, och dom ska kolla om jag typ ska göra röd eller gul behandling... 


Men nu har blåsorna nästan försvunnit tror jag :D


Igår så var jag på min kompis teater, hon går på teater och så hade dom föreställning igår klockan 18.00

Och hon hade skrivit det på facebook så jag ville komma och titta så jag typ smsade henne och sånt men hon svarade inte för hennes mobil va avstängd -.- Så jag ringde hem till henne och frågade hennes mamma ^^

Hon blev förvånad över att jag kom Haha ^^ Men hon blev jätte glad!


Jag vet inte om det var mer... 

Hejdå!

Maria  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards