Livet efter cancern.

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Maria - 26 april 2012 11:43

Hejsan!

Nu blev jag sugen på att blogga om hur jag fördriver tiden här!

Läraren här är jätte bra och rolig och så, och en gång när jag inte fick åka hem för att medecinen inte gick ut, då så kom läraren och hon sa att vi skulle ha ''onyttig skola'' så gick vi ner till lekterapin och pysslade :D Det var jätte kul!

Och genom det så har jag tyckt att Scrapbooking är jätte roligt. Det är typ man klipper och klistrar och gör fina kort och sånt typ. Så scrapbooking har jag börjat gilla nu.

Jag gillar oxå att läsa både Kalle Anka och böcker! Jag har fastnat i böckerna hittils...

Här kommer en liten lista:

  • Scrapbooking =D
  • Läsa Kalle Anka
  • Läsa böcker
  • Spela dator...
  • Pyssla lite
  • Rita lite ibland, jag har svårt att komma på VAD jag ska rita... Om jag får säga det själv tycker jag att jag är ganska duktig på att rita, särkilt Kalle Anka o.s.v Jag tror jag har bild på teckningar på datorn... Ja det hade jag här kommer dom!  Jag vet inte hur man vrider på bilderna så dom blir på sidan... Detta är i alla fall Kalle Anka! =D

Detta är Kajsa Anka! =D

Någon utav knattarna!

Det var alla! :D Alla har jag ritat själv! =D

Hejdå :)

Maria   


Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards