Livet efter cancern.

Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Lite allt möjligt

Av Maria - 17 april 2012 21:44

Hej!

Jag har inte orkat blogga på länge :/ Förlåt för det.

Kommer inte ihåg vilken dag det var men iaf: Jag har varit i Jönköping på Ryhov och sov i narkos för dom skulle sy igen ett ställe på benet som typ var öppet och sen skulle dom egentligen böja lite på benet, men det gick inte så bra för han sa liksom att det tog stopp bara. Det gick liksom inte mer :/

Så det ska vi göra i Göteborg på Sahlgrenska nån gång...


I Fredags var jag och Mamma i Ullared :D För Erica skulle på typ fotbollsläger där (Dom bodde i stugorna där vid Gekås)

Sen åkte jag och mamma till Gekås och shoppade :D Det var roligt :)


Och nu är vi i Göteborg på Drottning Silvia. En gul behandling. Om man räknar med denna så är det 8 st behandlingar kvar. -.-'


Jag vet inte om det var mer...

Så hejdå!

Maria  

 
 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

18 april 2012 23:19

Hej gumman. Vad tråkigt att dom inte kunde böja benet som dom hade tänkt.
Jag hoppas att ditt sår läker fint nu så du slipper de i alla fall. Du är duktig o väldigt stark som klarar av dom jobbiga behandlingarna, jag vet de inte av egen erfarenhet utan jag har vänner som är i samma situation som dig.
Man känner sig så maktlös när man står "jämte" o inte kan göra nåt mer än att låna en axel om de skulle behövas.

Fortsätt att kämpa o vara den goa tjej du är,, hälsa till mamma o tacka för kommentaren hos mig. Jag blev jätteglad.

Nu får du o din mamma ha de så bra, ni får vara rädda om er.
Många goa kramar ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Maria

25 april 2012 21:06

Hej!
:D :)
Jadå det ska jag göra! Mamma hälsar tillbaka! :D
Tack :D Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 10 mars 2020 17:55

Hejsan, det var ett bra tag sedan. Två år sedan om jag inte minns fel. Mycket har hänt sen sist. Jag har hunnit fylla tjugo år och befinner mig numera i Bolivia med bibelskolan "Testa Mission" med missionskurs. Här har jag befunnit mig sedan i sept...

Av Maria - 17 februari 2018 19:00


Hej,   Eftersom att det var Internationella Barncancerdagen i torsdags, den 15 februari, så valde jag att dela min berättelse, och dessutom samla in pengar till Barncancerfonden. Detta gjorde jag via Facebooks funktion där man kan skapa insamling...

Av Maria - 17 januari 2018 21:33


Hej,   idag besökte jag Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus, för förhoppningsvis, sista gången i mitt liv. Jag skulle på ett avslutande samtal, eftersom jag numera är 18 år gammal, där läkaren sammanfattade vilken behandling jag hade fått ...

Av Maria - 9 januari 2018 20:00

Hejsan,   jag tänkte bara berätta för er att jag numera är 18 år sedan oktober, och att jag i november tog körkort! Det är en sån frihetskänsla, att ens föräldrar inte längre behöver köra runt på en, utan att jag kan köra själv. Samma dag som j...

Av Maria - 15 oktober 2017 16:49

Hej,   Jag tänkte bara uppdatera er lite grann som har hänt i mitt liv det senaste året. I början av sommaren så valde jag att klippa av mitt väldigt långa hår, som jag sparat i fem år, och skänka det till perukmakarna i Stockholm. Jag känner a...

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards