Livet efter cancern.

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Maria - 7 februari 2012 12:29

Hejsan!!!

Först: Ifall ni undrar varför jag inte skriver VARJE dag Så är det för att det inte händer så mycket. Och det är väl inte så kul att typ läsa: Idag har jag bara spelat dator och tittat på TV och lite sånt t.ex

Så det är oftast därför, men ibland så händer det att jag glömmer eller orkar inte blogga men då skriver jag om det en annan dag.


Idag så skulle jag ha sjukgymnastik, men eftersom jag inte kan sitta i bil än så fick hon komma hem till oss.

Jag skulle visa henne när jag gick (med kryckor då) och lite sånt. Och så tränade vi att böja benet och lite sånt och spänna benet oxå.

Och så fick jag en ny rullstol oxå för att den jag hade innan var för en vuxen och den passade inte mig och fotstödet och det funkade inte som det skulle så jag fick en ''ny''. En mindre den var på gränsen till för liten för mig. Men den funkar.

Imorgon så ska jag in till dom och träna istället, Men vi får beställa sjuktransport dit.


Det var inte så mycket mer faktiskt.

Hejdåå! :)

 Maria 

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards