Livet efter cancern.

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Maria - 29 januari 2012 18:39

Hejsan!

Idag har det inte hänt så mycket.


Farmor & Faster fick vara hos mig när ''resten av familjen'' åkte och handlade/Shoppade.

Vi spelade fia med knuff ^^ Ingen vann för vi gav upp vi knuffade bara ut varann hela tiden! Haha  

Sen spelade vi typ bara Wordfeud på mobilen Haha!


Men mamma köpte 2 jätte fina tröjor till mig. Kan tyvärr inte fotografera om :'( För jag ligger i sängen Juuuu! :'(

Men jag kan kanske beskriva?:


Nr. 1 En lurvig ganska lila tröja en typ stickad tröja jätte go. :)


Nr. 2 En blå cool tröja med lite korta ärmar men inte en T-shirt. På framsidan stod det: How Are You? Och på baksidan står det då: I'm Fine! Haha coolt!!  

Och så köpte hon ''knästrumpor'' till mig sånna som är långa ända upp till knäna och dom har jag på mig nu. Dom är sköna. Men kan inte dra upp på Vänster benet p.g.a. opererat ju.


Sen har inte hänt så mycket. Jag har stått upp 1 gång det gick jätte bra. Och ska stå upp 1 gång till idag oxå. Snart ska jag o Erica spela Sims 3 Tillsammans. 

Hejdå!

Maria  

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards