Livet efter cancern.

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Maria - 27 januari 2012 23:01

Hejsan! 

Jag har inte kunnat skriva nu. Jag kom hit till Sahlgrenska i Tisdags och Opererade i Onsdags. Jag var rädd och sånt. Men allt gick jätte bra. Sen har jag fått legat nere på efterbehandlings grejen efter Operation. 

Typ 2 dagar där nere. Men nu har jag flyttat upp på avdelningen igen.

Imorgon kommer min Faster, Farmor och Erica hit. Så byter Erica och min storebror. Min storebror åker med Faster o Farmor hem sen igen tror jag. Och Erica stannar. 

Det blev inget gips på benet det är bandage. Här kommer bild på benet:

Vackert? ^^   

Jag har ätit 2 mackor idag oxå. 

Nu precis fick jag jätte ont i knä vecket. Mamma står nu och håller upp benet lite.

Det går nog bra. 
Hejdåå!

Maria    

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Skapa flashcards