Livet efter cancern.

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Maria - 23 januari 2012 15:55

Hejsan!

Igår åkte jag pulka med Erica och Elin & Alma :) Det var kul.

Jag åkte typ 2 gånger i pulkabacken med Tefatet jag vågade inte med madrassen den var för ''våldsam'' Ska ju akta mitt ben...

Sen gick vi till en backe Alma hade ''hittat'' Och jag satt på tefatet och tittade på när Dom andra åkte där. Sen klättrade jag upp och satte mig. Sen skulle ju självklart Erica & Alma starta snöbollskrig mot några killar. Jag och Elin gjorde snöbollar till dom. Sen gav sig Elin in i striden. Sen gick vi till Almas trädgård och åkte i en liten backe hon hade där. Där åkte jag med madrassen. Sen gick vi in till Alma och fikade med Varm Choklad och Bullar och tittade på TV. Sen åkte vi hem.


Jag och Erica har börjat att titta på Twilligt Filmerna. Dom e ju jätte bra :D


Idag är Erica och åker pulka igen. Men jag ville inte nu. 

Idag har jag varit och tagit prover oxå.

Har slangen kvar oxå för ska till Göteborg imorgon och Operera på Onsdag. Lite Nervös är jag...

Här kommer en bild på ett träd med Snö på! 

Jag tycker det är så fint :)

Hejdåå!

Maria   

Presentation


Hej! Jag heter Maria och är 20 år gammal.
Jag har haft osteosarkom, en tumör (cancer) i mitt knä. Nu har jag en invändig protes, all cancer är borta. Jag var sjuk från oktober 2011 till juli 2012. Här uppdateras inte mycket, men bloggen uppdateras ibland

Fråga mig

45 besvarade frågor

Ung cancer shop

  

Detta armbandet har jag köpt på www.ungcancershop.se köp en du oxå! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Språk

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards